Alla inlägg under mars 2012

Av Jeanette Harju - 24 mars 2012 12:25

Hellu! nu är jag tillbaka efter en massa kämpiga dagar, veckor, månader! Jag har bara fokuserat på mig själv under den här tiden. Men men, måste tala om hur de ligger till. Jag har hunnit jobba på två olika jobb tills denna dag, första gick i konkurs så fick inte jobba kvar, det andra mådde jag skit utav att jobba på så där slutade jag. den har jag gått på en massa möten av personliga själ.


i alla fall, jag har kommit tillbaka på fötter igen, nu har jag börjat va i stallet igen, just nu känner jag att jag klarar av det, jag är inte lika deprimerad nu när jag kan vara i stallet igen. Jag ska försöka blogga mer, men jag kan inte lova att de blir varje dag. men jag ska försöka ^^,


Nu ska jag dricka mitt kaffe sen ska jag till stallet :) de kanske kommer lite bilder senare, om ni är snälla ;)


puss å kraam!!

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards