Alla inlägg under december 2012

Av Jeanette Harju - 28 december 2012 17:42

helluu, alla glada! jag har en bekännelse .. jag drack lite alkohol igår och de slutade med att jag mådde veldigt dåligt idag, men men är huvudet dumt får kroppen lida. Jag ska inte klaga x)


en rolig grej hände idag. jag chattade med kundservic på telia idag för att klaga på att mitt internet inte kommit ännu ich då säger hon att det redan är inkopplat... ja man kan fan säg att jag är en dum blondin.. men sist jag pratade med telia så sa dom att en man skulle komma och koppla in internet den 21a men inte det inte, ingen man som kom och inget samtal heller. men har tydligen haft internet i en vecka nu xD 


snart ska jag till S och färga hennes hår sen hem till mig och titta om mitt internet funkar :)


puss å kram på er alla!!


 

Av Jeanette Harju - 25 december 2012 12:50

God dag på er glada! Sitter här och väntar på bilen till familjen Hamlin, jul lunch med hela harju familjen idag. Ni förstår jag har fixat mig halva morgonen och det kommer ni få se, sen blir de en bild från Felicias systemkamera, puss och kram alla glada tills vi ses igen ;)

Av Jeanette Harju - 24 december 2012 11:44

God jul på er alla glada! Här är jag hos pappa med min låtsas mamma två bröder och syster, snart kommer farmor, farfar, gammelfarfar och hans fru. senare i dag blir det hem till min låtsaspappa och fira jul med systrarna och mamma sen mormor och morfar i kväll i morgon blir det hem till kusinerna på middag så det är mycket nu vid jul!!

puss och kram på er, och ha en fortsatt trevlig jul! <3

Av Jeanette Harju - 23 december 2012 16:19

Hejsan! Nu va det länge sedan jag bloggade, har ingen anledning men har inte orkat x) men nu är jag tillbaka! Typ dagen innan julafton så här bjuder jag på två fina bilder på mig ;)

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards