Alla inlägg under mars 2013

Av Jeanette Harju - 21 mars 2013 09:44

Hej igen!


Se, jag bloggar idag igen ;D Jag glömmer inte. 


Ja vad har jag gjort i dag då? inte mycket, vart på promenad med Sammie, ätit frukost och pratat med läkaren. nu sitter jag här. ^^ Igår fick jag reda på en tråkig sak, min farmors syster gick bort. de är tråkigt och de är klart man blir nere av det. 

Jag va till Gävle med Felicia och mamma, Felicia skulle ha RÖD hårfärg, så i lilla orten Söderfors finns det inte sådan färg att köpa så vi åkte till Gävle :) 


Nu sitter jag och tänker på min lilla häst. Saknar Signe så sjukt mycket. Jag förstår inte hur man kan fästa sig så mycket till ett djur, men jag och Signe hade ett speciellt band, vi hade henne sedan födseln fram tills hon skulle bli fyra, så det känns i hjärtat när jag tänker på henne, vem vet, jag kanske binder mig till någon person eller ett annat djur någon gång. vem vet? Aja, nog med tråkigheter!


Bjuder på en bild på Signe <3

 

Av Jeanette Harju - 20 mars 2013 13:31

Hejsan på er. 


det va ett bra tag sedan jag bloggade. De finns inga bra anledningar till varför jag inte gjort det, har bara inte haft lust. Men nu är jag tillbaka. Det är inte mycket som hänt. Jag har skaffat katt och är halvfodervärd åt en vit schäfer som heter Sammie, det är en tik på 1,5 år. Min katt heter Bambi och är 7 månader gammal hankatt. Jag har börjat med hästar igen efter Holland resan, dock så är jag inte där så ofta, men jag försöker så gott jag kan, har inte velat vara i stallet efter Signes död. Men men nog med mitt trams, jag ska försöka blogga så mycket jag kan nu, bara för att jag kan och vill. (nu vill jag) men men.


(Bjuder på en bild på mig och Bambi)

 



Puss hej på de läsare som finns kvar <3

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards