Direktlänk till inlägg 13 november 2012

God morgon!

Av Jeanette Harju - 13 november 2012 06:27

God morgon alla glada!

Varit vaken sen 5 i morse, för nu väntar jobb, ska vara vikarie på dagis i dag så jag klev upp tidigt. Det var nog mest det jag ville säga, samt att jag ville be om ursäkt för det dåliga bloggandet, jag lovar att jag ska försöka bli bättre på det. Mer från mig när jag kommer hem förhoppningsvis!

Puss och kram alla glada!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Harju - 28 februari 2014 20:51


Hello everybody!   I need to tell you all that i'm gonna do blog Post in English a few times a week cause i'm trying to be better in my English, ofc it's not just for that sake, it's for someone else, but you cant know yet! cause i'm not telling ...

Av Jeanette Harju - 18 februari 2014 21:01


Hejsan!    Jag vet inte om någon är kvar här på ''bloggen'' men vad gör det, jag mår bra i alla fall.    tänkte bara tala om vad som händer här! Jag går i skolan igen, mår hur bra som helst. Trivs bra i lägenheten. Har dock tappat intresset a...

Av Jeanette Harju - 23 september 2013 17:26

  Detta är min nya lilla pojke, hans namn är Kompis. Född i slutet på Juni :)     Och så klart har vi min fina prins Bambi! Älskar mina fina pojkar <3 ...

Av Jeanette Harju - 23 september 2013 17:17

Hej på er, Jag vet inte hur många av er som är kvar men de som är kvar vill jag säga förlåt till för att jag vart så otroligt dålig på att uppdatera, men nu får ni en uppdatering!    Som sagt så har det vart mycket nu, jag har både jobbat och haf...

Av Jeanette Harju - 21 mars 2013 09:44


Hej igen!   Se, jag bloggar idag igen ;D Jag glömmer inte.    Ja vad har jag gjort i dag då? inte mycket, vart på promenad med Sammie, ätit frukost och pratat med läkaren. nu sitter jag här. ^^ Igår fick jag reda på en tråkig sak, min farmors...

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards