Alla inlägg den 10 november 2012

Av Jeanette Harju - 10 november 2012 16:27

Hejsan!


Nu är det så här va, jag erkänner att jag är riktigt dålig på att uppdatera här på bloggen, men jag försöker i alla fall!

Det som hänt i dag är inte mycket, städat, diskat och fikat. Fick finbesök utav min lillasysters faster och hennes kusin, det va mysigt, mamma fick en inflyttnings present och så bjöd Nettan på gofika + godis ;) dock inte sådant godis jag äter men man ska inte tacka nej till något som är en present/fika så ni får se en bild snart ^^ 


sen i morse va jag ut med Viggo, han är bra söt ska ni veta! kommer och pussar på mig för att visa att han va kissnödig. Nu sitter jag vid datorn medan syrran och kusinen sitter och tittar på film, och jag ska snart gå till mig och fålla upp ett par gardiner åt en kompis till mig, senare ändå blir det soffhäng med Julle och Stefan. Så vi får se om jag uppdaterar er i morgon, puss och kram så länge fina ni!!


// Happy Girl!




Gofika och present!



 


två bilder på Viggo!!


  

 

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards