Alla inlägg den 3 november 2012

Av Jeanette Harju - 3 november 2012 11:43

hellu! nu sitter jag här lite halvt sliten efter gårdagen, hade det mycket trevligt med några vänner. Jag kan ju säga det att det var mycket länge sedan jag klädde ut mig så det tog ett tag att sminka sig och att fixa hår och kläder men i slutändan så fixade det sig :)


så här såg jag ut igår ;)

 


Jag tycker själv att det blev bra så inge klagande här, och jag mår som jag förtjänar!


det blir strax till ica för att handla mat och en diskplugg. Så jag kan diska de nya porslinet jag fick av min moster, och även det som jag köpte nytt, man ska tydligen inte använda sakerna innan man tvättat dem när dom är ny köpta. Mer om det i kväll för nu ska jag traska hem till mig så mamma får städa i lugn och ro. ^^ haha (jag vill inte hjälpa till när jag har en hel egen lägenhet att städa)


Puss och kram så länge mina fina läsare!


// Sliten Tjej!

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards