Alla inlägg under augusti 2012

Av Jeanette Harju - 30 augusti 2012 23:20

Blir ett pytte inlägg i dag, har legat i sängen och soffan hela dagen. Börjar nämligen bli dunder förkyld och har inge ork till något, och jag vill vara skapligt pigg nu på onsdag då jag flyger till Holland.

god natt

//sjuk tjej

Av Jeanette Harju - 29 augusti 2012 21:16

Hemma hos pappa och träffar sötbröderna! Fick veta en sjukt rolig sak i dag!!! De är en hemlis så inge mer med det nu! Sedan blir de sängen! Pratat med mina fina pojkar hela kvällen!! Men snart slutar ja prata me dom. Blir till att somna snart sjukt trött <3 puss på er älskade pojkar mina

John-Daniel: John vann
Daniel-Anders: Daniel vann

love!!

Av Jeanette Harju - 28 augusti 2012 23:22

ligger här i sängen efter en lång dag, vart i stallet i någon timme i dag, red söta Chopin i dag, vårt Polska halvblod, 15 år och valack. märks inte att han är en gammal polle, fick fan knipa med benen idag, han blev rädd för en hund och en unge, fast han sätt hundar och barn så många gånger.. men men, måste ju börja rida igen om jag nu ska palla rida två hästar varje dag i en längre tid. Mamma och jag beställde biljetten idag, och jag far om några dagar, så nu är jag riktigt nervös. Slutat röka har jag gjort med, så röksuget kommer vara mindre sen när jag åker. 


Ja som sagt, jag har bokat en biljett i dag, ridit och vart i stallet, packat det sista inför resan och pratat med T som jag ska jobba hos. Jag längtar som få! längtan efter en ny start, längtan på att få stå på egna ben, resan och livserfarenheten! om inte annat, bygga upp ridkunskaperna och språkkunskaperna med. Mycket engelska kommer det bli, och jag får även lära mig nederlänska :D riktigt glad är jag!


Så de va allt för mig i dag! jag måste lära mig att blogga mera under dagarna istället för på natten. När ja är i Holland så kommer jag bara blogga en gång varje dag för kommer ha så mycket att göra :D


Puss  på er alla!!


// SUPERNERVÖS!!!

Av Jeanette Harju - 28 augusti 2012 02:35

Då ligger jag här i kväll igen. jag kan inte glömma de saken jag gjort och sagt. jag har slutat med tobaken nu, jag väntar bara på att få hämta passet och boka flygbiljett. sen far jag. Kommer sakna mina vänner och min familj. men för.att jag ska må bra lär jag göra detta. puss på er mina fina pojkar och puss på mina vänner och min familj! Jag älskar er<3

Av Jeanette Harju - 27 augusti 2012 12:14

Ja då är jag vaken. lite sent men vafan! Blir en sväng till Uppsala med Loise, tack älskade vän för att du följer med. Skulle inte klara av detta själv.

halsbandet jag har på mig är från min älskade syster Felicia, jag har lovat att alltid ha det med mig, så klart har jag det med mig vart jag än går.

Nu har jag inte mer tid för bloggen så jag skriver när jag kommer hem.
puss på er!

/???

Av Jeanette Harju - 27 augusti 2012 01:49

Jag förstår inre varför jag ska må dåligt på natten när jag är ensam, alla dessa jävla tankar jag klarar mig utan dom. ska jag va ärlig tycker jag någon annan person förtjänar dessa tankar. jag har inte gjort något så illa att jag ska behöva må så här...

Av Jeanette Harju - 26 augusti 2012 15:44

Mina naglar x)

Av Jeanette Harju - 26 augusti 2012 15:34

hellu sitter här och pratar med Danne, Anders och John. Trevliga pojkar de där det ;D Sen var det mindre trevligt att Anders väckte mig klockan 11 när han höll mig vaken till 3 tiden i natt. men men vi hade en trevlig pratstund. Sen så när jag vakna så bäddade jag sängen, städa rummet och sedan fixade jag naglarna, nu sitter jag och bloggar samtidigt som jag pratar med småpojkarna! ;D ni får en bild på naglarna senare! 


Puss så länge mina fina läsare ;*



Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards