Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Jeanette Harju - 10 augusti 2012 16:06

Idag ska jag åka hem. Lite ledsen i ögat är jag, kommer bli svårt att sova ensam när man sovit med någon i 16 dagar. Tur att telefoner finns!


Mamma bokade biljett åt mig så nu är det bara att vänta tills hemfärden, åker hemåt 5 och är hemma halv 9, så de tar en stund att resa hem. Men vad gör det? Jag kommer i alla fall hem.


Idag har jag haft det lugnt, sovit länge och segat. Promenad med Wilma, druckit kaffe och myst med ''Den''.


När jag kommer hem ska jag plocka undan mina kläder, vattna Göran, umgås med Felicia och ringa ''Den'' så ''Den'' får hjälpa mig med drivrutinerna till ljudkortet på datorn samt hjälpa mig med min bärbara dator så den funkar igen.


de va vad jag har för planer och vad jag gjort, funderar på att skriva lite dikter som ni sedan ska få se.


allt från mig!


//glad tjej <3

Av Jeanette Harju - 10 augusti 2012 06:10

Why the fuck did I go to you, I think I hate you right now. You are dead in my eyes , my heart vomits when I hear your name. Please can you just disappear from my life -.-

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards