Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Jeanette Harju - 4 augusti 2012 18:15

Ja min mor kommer flå mig när jag kommer hem.. jag undrar hur hon kommer reagera när hon ser hur "smal" jag blivit, jag såg själv hur liten jag blivit. men varför ska man klaga? Jag tycker jag är ganska snygg nu när jag är några storlekar mindre ;) vad tycks? :D

2 år sedan vägde jag 78,8 kg
Idag väger jag ~58-60 kg

Av Jeanette Harju - 4 augusti 2012 02:50

För det första: bit märke på låret efter ''du''och för det andra: ''Den'' blev sugen på kräftor så det blir nattmat snart tror ja.


dagen bestod utav städning och data, ''Den'' fick leka med sin kompis medans jag städade (''Den'' och Kevin spela xbox) så då fick jag tråkigt och gick hem te ''Den'' och städade halva lägenheten. men vad gör man inte när man har dödstråkigt?


fick reda på en jobbig sak.. min älskade syster mår piss och jag känner mig så makt lös. jag försöker hjälpa henne men hon tar inte emot min hjälp. Går runt hela dagar och tänker på vad som kan hända om jag inte gör något snart. Händer det otänkbara kommer mitt liv gå under. Hoppas hon inser vad hon gör..


aja inge mer depp! Har mina vänner, familj, och mina ny funna vänner.


puss på er alla!

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards