Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Jeanette Harju - 2 augusti 2012 18:44

I hope you think on me when you hurt yourself. Because you hurt me more. I want to be in your nightmares and make them all happy dreams. But you won't let me in, please! my dear sister don't hurt me this way. Just say you hate me and never want to see me again. That doesn't hurt the same as when you make scars on your arm.

If I can't make you stop i rather die than see you suffer. I'm sorry my dear..

Av Jeanette Harju - 2 augusti 2012 17:10

Ännu en dag hos ''du''. börjar bli hemmastad här nu. Danne åkte precis hem så nu kommer de bli lugnt, ska jag va helt ärlig så kommer jag sakna honom. Men de kommer fler dagar. Nu blir de mycket ensam tid med ''du''. Sov fram till två och är trött ännu. Tror jag ska ta en semester från att vara "dag mamma" nu. jag har ingen aning om hur jag tar mig hem till Tierp från ''Ödemark'', men de är en annan femma!


Bilden på mig och ''Den'' har jag tagit bort för att jag vill inte bli påmind av oss.


Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards