Direktlänk till inlägg 21 mars 2013

seg dag

Av Jeanette Harju - 21 mars 2013 09:44

Hej igen!


Se, jag bloggar idag igen ;D Jag glömmer inte. 


Ja vad har jag gjort i dag då? inte mycket, vart på promenad med Sammie, ätit frukost och pratat med läkaren. nu sitter jag här. ^^ Igår fick jag reda på en tråkig sak, min farmors syster gick bort. de är tråkigt och de är klart man blir nere av det. 

Jag va till Gävle med Felicia och mamma, Felicia skulle ha RÖD hårfärg, så i lilla orten Söderfors finns det inte sådan färg att köpa så vi åkte till Gävle :) 


Nu sitter jag och tänker på min lilla häst. Saknar Signe så sjukt mycket. Jag förstår inte hur man kan fästa sig så mycket till ett djur, men jag och Signe hade ett speciellt band, vi hade henne sedan födseln fram tills hon skulle bli fyra, så det känns i hjärtat när jag tänker på henne, vem vet, jag kanske binder mig till någon person eller ett annat djur någon gång. vem vet? Aja, nog med tråkigheter!


Bjuder på en bild på Signe <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Harju - 28 februari 2014 20:51


Hello everybody!   I need to tell you all that i'm gonna do blog Post in English a few times a week cause i'm trying to be better in my English, ofc it's not just for that sake, it's for someone else, but you cant know yet! cause i'm not telling ...

Av Jeanette Harju - 18 februari 2014 21:01


Hejsan!    Jag vet inte om någon är kvar här på ''bloggen'' men vad gör det, jag mår bra i alla fall.    tänkte bara tala om vad som händer här! Jag går i skolan igen, mår hur bra som helst. Trivs bra i lägenheten. Har dock tappat intresset a...

Av Jeanette Harju - 23 september 2013 17:26

  Detta är min nya lilla pojke, hans namn är Kompis. Född i slutet på Juni :)     Och så klart har vi min fina prins Bambi! Älskar mina fina pojkar <3 ...

Av Jeanette Harju - 23 september 2013 17:17

Hej på er, Jag vet inte hur många av er som är kvar men de som är kvar vill jag säga förlåt till för att jag vart så otroligt dålig på att uppdatera, men nu får ni en uppdatering!    Som sagt så har det vart mycket nu, jag har både jobbat och haf...

Av Jeanette Harju - 20 mars 2013 13:31


Hejsan på er.    det va ett bra tag sedan jag bloggade. De finns inga bra anledningar till varför jag inte gjort det, har bara inte haft lust. Men nu är jag tillbaka. Det är inte mycket som hänt. Jag har skaffat katt och är halvfodervärd åt en vi...

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards