Alla inlägg under augusti 2012

..

Av Jeanette Harju - 14 augusti 2012 02:31

Bitch please! I'm fucking over it!

Av Jeanette Harju - 13 augusti 2012 23:10

Jahap. då har man den här äckliga ångest känslan igen. trodde den va borta men nu kommer den krypande. hoppas att det går över snart för jag pallar inte må dåligt igen. Inte nu när jag mått så bra, jag har ju hittat nya vänner och så, nu vill jag inte må dåligt..


idag har jag fixat naglarna, håret och sminket. jag är riktigt nöjd med min utsida nu när jag blivit smal ;) sen har jag letat jobb och umgåtts med Carro och loise samtidigt och de funkade skitbra!!


Love you!


//Jeanette

Av Jeanette Harju - 13 augusti 2012 15:12

Sitter här i mitt rum och fixar naglarna med syrran, fransk manekyr på både mig och Felicia. Sen ska jag sminka och fixa håret på mig och Felicia, så bilden kommer komma senare när vi är klara :)


Jag känner på mig att något kommer hända, vad vet jag inte med har den känslan.

Mer bloggande i kväll!!


puss


// Jeanette

Av Jeanette Harju - 12 augusti 2012 21:41

Ligger här i sängen och tänker på ''Den'', har sovit hela dagen och ska sova för natten nu. men ringer ''Den'' blir jag vaken en stund till.


God natt
//trött jävel!

Av Jeanette Harju - 11 augusti 2012 23:01

Krogen med älskade Sandra!

Fuck your life bitch! We rule the world!!

(Don't complain)

Av Jeanette Harju - 11 augusti 2012 20:33

Av Jeanette Harju - 11 augusti 2012 18:20

Just i detta nu sitter jag och klipper håret, inte på längden mer fix, sen blir de make up och snygga kläder! Ska nämligen ut på krogen och dansa! Bild på kläderna, håret och sminket kommer senare!


''Den'', tappa inte hakan när du ser bilden, va stolt över mig bara ;)


Puss å kram!

Av Jeanette Harju - 10 augusti 2012 16:06

Idag ska jag åka hem. Lite ledsen i ögat är jag, kommer bli svårt att sova ensam när man sovit med någon i 16 dagar. Tur att telefoner finns!


Mamma bokade biljett åt mig så nu är det bara att vänta tills hemfärden, åker hemåt 5 och är hemma halv 9, så de tar en stund att resa hem. Men vad gör det? Jag kommer i alla fall hem.


Idag har jag haft det lugnt, sovit länge och segat. Promenad med Wilma, druckit kaffe och myst med ''Den''.


När jag kommer hem ska jag plocka undan mina kläder, vattna Göran, umgås med Felicia och ringa ''Den'' så ''Den'' får hjälpa mig med drivrutinerna till ljudkortet på datorn samt hjälpa mig med min bärbara dator så den funkar igen.


de va vad jag har för planer och vad jag gjort, funderar på att skriva lite dikter som ni sedan ska få se.


allt från mig!


//glad tjej <3

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards