Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Jeanette Harju - 18 oktober 2012 21:19

Hej igen! nu så har jag mer tid att blogga än innan, jag va på ett möte i Nätverkshuset som jag nu kommer gå till en gång i veckan på något som kallas för Tierps modellen, där ska vi prata om studier, jobb och praktik samt annat.


Jag har duschat Viggo (våran hund) nyligen och de gick väl sådär, han ville inte riktigt vara med mig efteråt, han tycker säkert att jag är värsta monstret nu.


Tidigare i dag har jag vart och lämnat en ros till Stephany. Saknaden efter henne är stor, men hon skulle inte gilla att man gräver ner sig så jag tänker inte göra det heller.


Jag har haft det ganska tråkigt i dag så jag skissade några kladd bilder som ni kommer få se :) Nu ska jag bara chilla lite med Stefan framför tvn, sen så blir det förmodligen sängen för är ganska trött i dag, men vad gör väll det? Inte mycket.


Här är en bild jag kladdade till :P


   


Och så har vi denna. (förlåt om bilderna är på snedden men jag är för trött att fixa det nu) ;)

 


Och sist men inte minst <33

 


Puss på er alla <33

Av Jeanette Harju - 18 oktober 2012 10:17

God morgon alla glada! 


Måste bara säga att ni två idioter med samma IP adress kan sluta upp med att försöka trycka ner mig för jag tar inte illa upp, det är bara kul att se hur ni nollor inte har ett eget liv att sköta :) 


Och nu till något helt annat :P jag sitter och stressar igenom detta inlägg för ska nämligen med bussen som går om 5 minuter ;P aja jag får helt enkelt blogga mer när jag kommer hem :)


Tack Stefan för att du fixade min dator igen :) 


denna bild på mig bjuder jag på <3


/ Glad Tjej 


 

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards