Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Jeanette Harju - 31 juli 2012 23:59

Danne är en fin människa! mår så sjukt bra, jag har fått så mycket komplimanger, Sorry stavningen är inte 100% nykter. Men ''Den'' och ''Dennas'' bästa kompis har gett mig riktigt fina minnen (och inte så fina minnen), nästan så att jag tror detta är en dröm. Jag hoppas verkligen att denna vänskap jag fått nu kommer finnas för alltid.


Puss på min fina vän Danne!!

Av Jeanette Harju - 31 juli 2012 01:35

Känslan som uppstår när man inser att monopol aldrig tar slut! Nu är jag ganska trött på detta evighets spel, fick jag skulle jag bränna skiten xD aja ''du'' har det roligt! Kaffe klockan halv ett på natten funkar det med.


i alla fall så har jag spelat kubb, städat, käkat taccos, badat (jag och moa titta på) , sen blev det kubb och nu monopol, blir film när ''du'' och Wille spelat klart detta äckliga spel xD klockan är halv två och jag somnar snart på golvet!


duktig flicka Jeanette, aja nu får de bli en cigg och sen lite kvaletets tid med ''Den'', om de kan bli klar snart   -.-'


//trög flicka med aggression på monopol.

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards