Direktlänk till inlägg 13 oktober 2012

Lördagskväll med S

Av Jeanette Harju - 13 oktober 2012 17:56







Hej igen!!


Måste tala om att ni som lämnar kommentarer som: gå och dö då ditt as. eller ful du är, kan lika bra sluta läsa min blogg. Jag har inget emot eran syn på mig men jag tror alla normala människor tycker det bara är omoget och töntigt beteende. men men! om ni nu vill skriva en sådan kommentar Be my gest. 


Från en sak till en annan, sitter just nu och väntar på att S kommer med bussen, blir nämligen några glas vin och mys med honom. 


Idag har jag städat, packat ihop mina saker som jag ska ta med mig när jag väl hittat en bostad, jag har även letat nya piercingar eftersom att jag förmodligen ska pierca mig i dag ;D Bild kommer när hålet är gjort ^^ beställde nya navelsmycken. Sen har jag och mamma suttit och pratat en massa skit, fick moster på besök en snabbis, hon kom och lämnade en massa saker som hon inte behöver eftersom att min mamma och hennes man begärt skilsmässa. 


Juste det har jag talat om i ett tidigare inlägg ^^ Dagens bild är på mig så klart ^^' Bilden är tagen för cirka 30 minuter sedan så den är färsk :)


Saknar dig otroligt mycket Carro, måste säga att jag är glad att vi alltid är sanna mot varandra och vet alltid vart vi har varandra! puss Love uuu!! 


//Glada tösen ;)


 




Juste måste kanske tala om att ni omogna typer som försöker trycka ner andra förtjänar ett nackskott i pannan! Ni är fan vidriga svin, det spelar ingen roll om ni är skit snygga för eran personlighet gör er vidriga. Puss och Kram ^^


 
 
Ingen bild

caroline

13 oktober 2012 23:24

Guest*

Och om du stavade bättre, skulle man ta dig mer seriöst.

Jeanette Harju

15 oktober 2012 10:57

Gå å lägg dig, du fattar vad jag skriver så sluta klaga flicka lilla ^^

 
Ingen bild

peter

14 oktober 2012 00:45

Wtf? Nackskott i pannan? Hur ska det möjligen gå till? Trodde man skrev, ett skott i pannan eller, den personen förtjänar ett nackskott.

Vad lärde du dig av skolan egentligen?
Definitivt inte grammatik.

Jeanette Harju

15 oktober 2012 10:56

Ääh knip igen käften va! Jag säger som jag vill och du har inget med saken att göra! :)

 
Ingen bild

Milla

16 oktober 2012 12:02

Vad är det för ena puckon som följer din blogg Jeanette?!?!?! Riktigt patetiska nät mobbare som inte har nåt bättre att göra, verkar ju fan inte han nåt liv, stackars satar.....

Växte nog upp med betong i sandlådan, och frånvarande föräldrar.
Stå på dig du är underbar och fin och jag älskar dig <3
Milla

Jeanette Harju

16 oktober 2012 20:37

Tack så hemskt mycket Milla! Ja det måste vara något sådant, eller så är det några få personer som jag vet vilka det är som inte tycker om mig och försöker trycka ner mig. Men tack Älskar dig med moster min

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Harju - 28 februari 2014 20:51


Hello everybody!   I need to tell you all that i'm gonna do blog Post in English a few times a week cause i'm trying to be better in my English, ofc it's not just for that sake, it's for someone else, but you cant know yet! cause i'm not telling ...

Av Jeanette Harju - 18 februari 2014 21:01


Hejsan!    Jag vet inte om någon är kvar här på ''bloggen'' men vad gör det, jag mår bra i alla fall.    tänkte bara tala om vad som händer här! Jag går i skolan igen, mår hur bra som helst. Trivs bra i lägenheten. Har dock tappat intresset a...

Av Jeanette Harju - 23 september 2013 17:26

  Detta är min nya lilla pojke, hans namn är Kompis. Född i slutet på Juni :)     Och så klart har vi min fina prins Bambi! Älskar mina fina pojkar <3 ...

Av Jeanette Harju - 23 september 2013 17:17

Hej på er, Jag vet inte hur många av er som är kvar men de som är kvar vill jag säga förlåt till för att jag vart så otroligt dålig på att uppdatera, men nu får ni en uppdatering!    Som sagt så har det vart mycket nu, jag har både jobbat och haf...

Av Jeanette Harju - 21 mars 2013 09:44


Hej igen!   Se, jag bloggar idag igen ;D Jag glömmer inte.    Ja vad har jag gjort i dag då? inte mycket, vart på promenad med Sammie, ätit frukost och pratat med läkaren. nu sitter jag här. ^^ Igår fick jag reda på en tråkig sak, min farmors...

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards