Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

piercingar is my life <3

Av Jeanette Harju - 14 oktober 2012 23:08

Japp då va de andra hålet gjort ^^ jag bryr mig inte om vissa tycker det ser förjävligt ut, det är inte mitt problem så go fuck youre self!

klaga fan inte på min stavning idiot, om du stör dig sluta läsa ^^ och nackskott i pannan är något jag och mina bönder till vänner säger så försök inte ens att klaga på min utbildning för du har inget med saken att göra ditt jävla blockmongo! Jag skriver hur dåligt jag vill och jag använder vilka slangord jag vill så ha ett trevligt liv era nollor!! :D

till er andra trevliga människor sov gott och tack för eran tid, det värmer att veta att ni är intresserade utav mitt liv och vardag <3
// trött brud

 
 
Ingen bild

patrik

15 oktober 2012 04:55

man slipper ju ändå leva så som du gör.

Hade ju hellre tagit livet av mig än att sitta och tycka synd om mig själv via internet.

gör något åt ditt patetiska liv.

Jeanette Harju

15 oktober 2012 10:53

Du har inget med mitt liv att göra så varför bryr du dig ens? Undra vem det är som ska göra något åt sitt liv :)

 
Ingen bild

Daniel Granath

18 oktober 2012 10:52

Du har ett jävligt patetiskt liv som sitter och kommenterar bloggar för att du ska få ett litet jävla ljus i ditt liv. Vad är det som gör att lilla Patrik inte vågar skriva sitt efternamn? Kanske denna Patrik inte är tillräckligt bra påhittad för att ha ett efternamn? Jag är inte lika snäll som du, så gör inget åt ditt patetiska liv. Jag brukar inte klaga på folks sätt att skriva, på grund utav att vissa personer orsaker till det mesta, men du kan ju börja med att göra någonting rätt? Jag menar, du har skrivit "Hade" med stor bokstav så någonstans i ditt huvud så vet du att det ska vara stor bokstav i början av en mening. Sen att du inte var tillräckligt smart för att använda det på de andra meningarna visar ju bara vilket jävla fiskminne du måste ha.

 
Ingen bild

Patrik Olsson

20 oktober 2012 13:59

Oj då, har jag retat upp din pojkvän?

Daniel, finns det möjligen ett sätt för dig att skriva med en mindre rörig text? Man tappar lätt bort sig i din lilla text.

"Personer orsaker till det mesta"
Menar du att det ska stå
"Personer har orsaker till det mesta"?

Klaga inte på att jag inte har stor bokstav, när du inte ens kan skriva en ordentlig liten text.

Jeanette Harju

23 oktober 2012 13:27

Det var mig en jävla omogen typ du! För det första, jag vet vem du är så sluta hitta på andra namn, vad heter du? Patrik eller Peter, samma sak med Caroline, tror du jag är dum eller? Saknar du mig så mycket att du inte kan gå vidare? Vissa växer aldrig upp. Sköt ditt eget liv din blåsta jävel ^^

 
Ingen bild

Patrik Olsson

25 oktober 2012 03:09

Jag tror inte man kan sakna en person som man aldrig träffat. och klart du vet vem jag är när du kollat upp mig på facebook nu. Den saken gör att alla kan kollas upp.

Jeanette Harju

26 oktober 2012 15:13

HAHA! Vem fan är du att döma?! Du säger att jag är ful, har du tittat i spegeln? Jag tycker inte att det är sportsligt att sitta och trycka ner andra, jag känner inte dig och du känner inte mig. Så jag kan vara mogen nog att ignorera dig, gör som du vill. Om du nu är så perfekt med bra utbildning, bra utseende, perfekt liv så tycker jag du bör tänka om, alla är inte som du lilla vän.

Så för guds skull ge fan i att trakassera mig mer, jag har IP adressen så slutar inte du snart blir det en polisanmälan. Jag tycker inte det ska behöva gå så långt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Harju - 28 februari 2014 20:51


Hello everybody!   I need to tell you all that i'm gonna do blog Post in English a few times a week cause i'm trying to be better in my English, ofc it's not just for that sake, it's for someone else, but you cant know yet! cause i'm not telling ...

Av Jeanette Harju - 18 februari 2014 21:01


Hejsan!    Jag vet inte om någon är kvar här på ''bloggen'' men vad gör det, jag mår bra i alla fall.    tänkte bara tala om vad som händer här! Jag går i skolan igen, mår hur bra som helst. Trivs bra i lägenheten. Har dock tappat intresset a...

Av Jeanette Harju - 23 september 2013 17:26

  Detta är min nya lilla pojke, hans namn är Kompis. Född i slutet på Juni :)     Och så klart har vi min fina prins Bambi! Älskar mina fina pojkar <3 ...

Av Jeanette Harju - 23 september 2013 17:17

Hej på er, Jag vet inte hur många av er som är kvar men de som är kvar vill jag säga förlåt till för att jag vart så otroligt dålig på att uppdatera, men nu får ni en uppdatering!    Som sagt så har det vart mycket nu, jag har både jobbat och haf...

Av Jeanette Harju - 21 mars 2013 09:44


Hej igen!   Se, jag bloggar idag igen ;D Jag glömmer inte.    Ja vad har jag gjort i dag då? inte mycket, vart på promenad med Sammie, ätit frukost och pratat med läkaren. nu sitter jag här. ^^ Igår fick jag reda på en tråkig sak, min farmors...

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards