Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Onsdagar..

Av Jeanette Harju - 17 oktober 2012 15:18

Hejsan! Nu är jag tillbaka ^^ Jag ber om ursäkt ännu en gång för mitt dåliga bloggande!


I alla fall jag tänkte att ni kanske ville se vart jag jobbade då jag var i Holland :) Här har ni två länkar till deras hemsida och deras kanal på youtube :)


http://www.youtube.com/user/EdenStablesNL


http://edenstables.nl/index.php?lang=en


Kanske ska tala om att det står på både engelska och holländska, så är ni nyfikna på att kika in så tycker jag ni ska göra det :) Hon som äger stallet köper hästar vid ung ålder och tränar upp dom för att sedan sälja vidare :) Så varför inte gå in och titta!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ja vad som hänt mig är inte mycket, har riktigt ont i käften, men vill man vara fin får man lida pin eller vad man nu säger, om en stund ska jag ta tag i disken här hemma och städa så min mamma slipper göra det, hon jobbar och sliter på jobbet så när hon kommer hem ska hon slippa göra det, så söta lilla jag tänkte göra det åt henne :)


Efter det funderade jag på om jag ska tvinga med mig Stefan på en promenad med hundarna så han inte sitter inne hela dagen, visst det är inte så kul att gå ut när det regnar men va fan, man måste låta hundarna lufta ;)


I kväll lär jag sova tidigt för i morgon ska jag träffa Agneta och vi ska på något möte om Tierps modellen så man kan inte vara trött när man ska sitta och lyssna och planera en massa saker om framtiden :P


Ja sen vet jag inte vad som kommer hända, men vadå jag har halva dagen kvar så ingen brådska här inte :)





(kan bjuda på denna, Det är två års skillnad) 


 


Ps ni som tänker klaga behöver inte öppna munnen ds

 
 
Ingen bild

patrik

17 oktober 2012 21:24

Kan du inte hålla in magen mer eller?

Jeanette Harju

18 oktober 2012 10:02

Det var mig en jävel på att vara så dryg! har du inget snällt att säga kan du fan knipa igen din lilla käft! Tappade din mamma dig när du va liten? för du måste ha fler än ett problem i din skruvade hjärna! Fuck you din jävla nolla!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Harju - 28 februari 2014 20:51


Hello everybody!   I need to tell you all that i'm gonna do blog Post in English a few times a week cause i'm trying to be better in my English, ofc it's not just for that sake, it's for someone else, but you cant know yet! cause i'm not telling ...

Av Jeanette Harju - 18 februari 2014 21:01


Hejsan!    Jag vet inte om någon är kvar här på ''bloggen'' men vad gör det, jag mår bra i alla fall.    tänkte bara tala om vad som händer här! Jag går i skolan igen, mår hur bra som helst. Trivs bra i lägenheten. Har dock tappat intresset a...

Av Jeanette Harju - 23 september 2013 17:26

  Detta är min nya lilla pojke, hans namn är Kompis. Född i slutet på Juni :)     Och så klart har vi min fina prins Bambi! Älskar mina fina pojkar <3 ...

Av Jeanette Harju - 23 september 2013 17:17

Hej på er, Jag vet inte hur många av er som är kvar men de som är kvar vill jag säga förlåt till för att jag vart så otroligt dålig på att uppdatera, men nu får ni en uppdatering!    Som sagt så har det vart mycket nu, jag har både jobbat och haf...

Av Jeanette Harju - 21 mars 2013 09:44


Hej igen!   Se, jag bloggar idag igen ;D Jag glömmer inte.    Ja vad har jag gjort i dag då? inte mycket, vart på promenad med Sammie, ätit frukost och pratat med läkaren. nu sitter jag här. ^^ Igår fick jag reda på en tråkig sak, min farmors...

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards