Alla inlägg den 1 september 2012

Av Jeanette Harju - 1 september 2012 16:09

Det blir bara mindre och mindre bloggande nu på den senaste tiden, kan va för att jag är sjuk, men de kan också va för att det blir mindre och mindre tid tills flygresan till Nederländerna! om fyra dagar åker jag! Nu är det inte långt kvar.

det har hänt mycket under de senaste dagarna, fick veta en stor nyhet, jag börjar få en pirrande känsla inom mig, och jag har fått mycket bra vänner.

ja de jag gjort i dag är inte mycket, sovit länge, ätit frukost, pratat med pojkarna och duschat en jätte varm och lång dusch. och nu blir det kaffe och pratstund med familjen som är hemma.
Vi höres senare! Kanske kommer ett till inlägg i dag, vem vet?!

//fjärilar i magen

(Chopin står för bilden idag)

Av Jeanette Harju - 1 september 2012 01:03

Björnen!! Hon ser i alla fall inte arg ut! Detta är molly! Pappas fina cane corso blandning. har inte mycket ork me bloggen nu då jag är sjuk så ni får nöja er med ett litet inlägg och en bild

god natt i sjukstugan
//lelös

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards