Alla inlägg under oktober 2012

Av Jeanette Harju - 13 oktober 2012 17:56







Hej igen!!


Måste tala om att ni som lämnar kommentarer som: gå och dö då ditt as. eller ful du är, kan lika bra sluta läsa min blogg. Jag har inget emot eran syn på mig men jag tror alla normala människor tycker det bara är omoget och töntigt beteende. men men! om ni nu vill skriva en sådan kommentar Be my gest. 


Från en sak till en annan, sitter just nu och väntar på att S kommer med bussen, blir nämligen några glas vin och mys med honom. 


Idag har jag städat, packat ihop mina saker som jag ska ta med mig när jag väl hittat en bostad, jag har även letat nya piercingar eftersom att jag förmodligen ska pierca mig i dag ;D Bild kommer när hålet är gjort ^^ beställde nya navelsmycken. Sen har jag och mamma suttit och pratat en massa skit, fick moster på besök en snabbis, hon kom och lämnade en massa saker som hon inte behöver eftersom att min mamma och hennes man begärt skilsmässa. 


Juste det har jag talat om i ett tidigare inlägg ^^ Dagens bild är på mig så klart ^^' Bilden är tagen för cirka 30 minuter sedan så den är färsk :)


Saknar dig otroligt mycket Carro, måste säga att jag är glad att vi alltid är sanna mot varandra och vet alltid vart vi har varandra! puss Love uuu!! 


//Glada tösen ;)


 




Juste måste kanske tala om att ni omogna typer som försöker trycka ner andra förtjänar ett nackskott i pannan! Ni är fan vidriga svin, det spelar ingen roll om ni är skit snygga för eran personlighet gör er vidriga. Puss och Kram ^^


Av Jeanette Harju - 10 oktober 2012 16:17

Hej! Nu va det ett bra tag sedan jag bloggade (igen) jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera, jag gör inte så mycket nu för tiden, men jag kan berätta hur det ligger till!

Senaste inlägget jag gjorde nämnde jag att jag var orolig över min hälsa! Men nu har vi kommit fram till vad felet var, att jag tappade hår va för att jag hade vitaminbrist, ont i huvudet och njurarna va stress och p-pillerna, utslag är för att min kropp är basisk (vitaminbrist). Och att jag tappa vikt är för att jag är dålig på att äta mat ^^ nu vet ni det med!

Sen får jag skriva mer ikväll för ska gå till gymmet nu sen blir det mat hos mormor och morfar.

bjuder på denna bild idag!

/glad tjej

Av Jeanette Harju - 4 oktober 2012 02:12

Nu börjar jag bli orolig över mig själv..

jag tappar grymt mycket hår
jag tappar vikt
jag har ont i njurarna
jag har konstiga utslag och huvudvärk dag in och dag ut.

jag har vart till min husläkare men det värkar inte vara något fel på mig enligt honom, men eftersom att inget blir bättre kanske jag borde söka vård hos någon annan.. Detta har pågått i minst en månad nu.

Vad ska jag göra?!

Av Jeanette Harju - 2 oktober 2012 10:05

Jag är sjukt dålig på att uppdatera här! hemskt, men nu är bollen i rullning, lägenhet är snart fixat och allt faller på sin plats. Mer om det senare i kväll. om snubbarna kommer och fixar internet, sitter just nu på telefonen och det kostar skjortan av mig så puss så länge! :D

Presentation


biggest and the best better than the rest ;D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

inamabilis

My work with pencil, paper and photo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards